Vad är jag värd?!

Hejsan!
Har det otroligt jobbigt för tillfället, allt är mest skit. Vill inte mer, tycker att allt jag gör, vad jag än gör så får jag bara skit för det.
Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra, fattar ingenting alltså. Är jag kanske inte värd att vara lycklig?
Eller är det så att personen jag är menad att vara med, kanske finns precis framför ögonen på en. Men bara det att jag har ju två - tre kandidater där.. haha.. Vem av dom är det då? :S
Jag får helt enkelt klura på det lite..
Vill även nämna bästa vännen Alexandra Karlsson, du är den bästa vännen man kan ha, du ställer alltid upp för mig..
Jag skulle göra allt för dig, jag skulle gå genom eld för din skull.
Kommer alltid finnas här vid din sida. Du betyder så otroligt mkt för mig gumman..
Du får mig alltid att må så bra, när jag mår som sämst..
Oftast så behöver jag inte ens berätta att jag år dåligt, för du hör det på mig.
Min syster har gått in i graviditetsvecka 28 nu :D Snart kommer den lille..
Jag vill också ha en, men det fattas ju en liten del, för att det ska gå.. haha :D
En man sa en gång, "Allt går att laga, bara man tar det till rätt verkstad" och jag försöker hitta rätt verkstad till mitt hjärta, någon som kan laga det och göra mig lycklig.. Jag känner på mig att jag nog inte inom det närmsta kommer hitta en där verkstaden, men en dag ligger den där mitt framför ögonen på mig..
Jag måste bara ha tålamod :)
Så jag lovar, jag ska försöka med det:)
Har varit hos Dennis idag, lika trevligt som alltid..:) Du har också en tendens att få mig att må bättre när jag mår dåligt.. :)
Nej, nu blir det mys med katterna och sen BB kl 22 :)
Måste ju tillägga att jag fått sommarjobb och timmar på ÖB inne i helsingborg.. Hoppas på att det leder till något mer sen:) Håller tummarna för mig själv;)
XOXO
Love you all (you know who you are) <3<3
2011-03-01 @ 21:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>