Drar in två dagar på samma inlägg nu :)

Fredag:
Idag jobbade jag mellan 13-19.. Skitkul:) Trivs verkligen där nere, hoppas på att det kan leda till mer än sommarjobb och timmar:)
När jag kom hem, frusen och kall, fick en jävla huvudvärk också..
Satte mig ner i soffan och startade tv:n och datorn, loggade in på Mötesplatsen och hittade en riktig pudding där:)
Lade till honom på MSN, sen satt vi och snackade hela natten nästan:)
Han fick min huvudvärk att släppa och han fick mig att skratta;) Ni ska bara höra hans skratt, helt underbart..
Lördag:
Idag har jag inte gjort mkt, vilat lite mitt på dagen, fick tillbaka huvudvärken sedan igår.. Så lade mig i soffan och vilade en timme... Det var gott och huvudvärken släppte:)
Nu snackar jag med Alexanra och kollar på Melodifestivalen och snackar med samma goding som igår;)
Plus att jag bloggar.. Många bollar i luften här.. HEHE!!
Nej, nu ska jag koncentrera mig på Melodifestivalen och snacka klart med Alexandra:)
Och snakca med godingen ;)
XOXO
LOVE
2011-03-05 @ 20:36:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>