Vad kan jag ha gjort??

Jag är så orolig för att jag har gjort något fel. Det går inte att få tag på dig. Du svarar varken på msn
eller sms:( Varför?? Vad är det jag har gjort??
Jag kan inte tänka på något jag gjort som är fel.. Det ända jag i så fall tror att jag gjort fel, det är att jag sa att jag tycker du har underbart fina ögon.. Men det är inte något fel med det tycker, jag.. Men du måste säga till om du tycker att jag säger något som inte är bra..
Jag vill verkligen lära känna dig och ungås med dig.. Du verkar vara en toppen-kille..

Men men just nu sitter jag och Becca(min roommate) och väntar på att kladdkakan ska bli klar i ugnen.. Det ska bli så gott.. Kladdkaka med grädde..:D

Hoppas du hör av dig snart..

Jag skriver kanske senare igen..

XOXO
2010-03-04 @ 18:51:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>