Nya designen på min blogg!!

Fixade en ny design på min blogg idag.. Den blev urbra.. Hittade en massa fina designer inne på www.bloggdesign.nu en massa duktiga folk som gjort fina designes till bloggar..

Sitter nu i min Systers soffa och kollar Hannah Montana.. hehe.. Det ända vi kollar påär typ cisney Chanel:P hela dagarna:P hehe.. Tur att man har barnasinnet kvar.. det kan komma till användning tidigare än man trodde:P
Man vet ju aldrig...:D

Har inte riktigt "återhämtat" mig från allt som hönde vid nyårshelgen.. Ville verkigen inte att det skulle bli såhär.. Jag vet att jag gjorts folk arga och så, men det var inte meningen. Jag var så glad över att få träffa dgi igen, så jag tänkte inte alls den kvällen.. Allt jag tänkte på var känslan av att ha dig så nära igen.. Men jag vet att jag måste ta tag i mina känslor och försöka glömma dem igen.. Förra gången tog det två år, undra hur lång tid det kommer ta denna gången.. Men det ska nog lösa sig.. Hoppas bara att vi kan vara vänner.. Vill inte "förlora" dig igen.. hoppas att du förstår.. (du vet vem du är)

Men nu ska jag hjälpa mig syster i köket..
Skriver senare igen..

XOXO
2010-01-05 @ 15:23:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>