2011-03-03

Redan Torsdag, snart är det min födelsedag också.. fan hinner inte med ju, tiden går för fort.
Blir helt galen, jag gick nyss ut Gymnasiet, och nu helt plötsligt är jag snart 21 bast:/
Men men, 21 är ju inte så dåligt, känner mig fortfarande som 18 :D
Idag fick man hoppa in och jobba två timmar, det var menat till att jag skulle jobba två timmar iaf, men det blev tre istället. För att när vi kom, så var kassaskåpet låst och vakten fick inte rätt på koen så det tog nog 20 minuter innan vi fick det öppnat, och fick utt växelkassan och nycklar till biljettautomaterna, och då är det klart att den ena automaten inte funkade, så fick ringa chefen igen och fråga hur jag skulle göra, efter mångao och men och försök så fick jag igång den med..
Vi hade 240 förbokade inhäng idag, så en jävla tur att jag kunde hoppa in för Amanda som är sjuk, annars hade Paulina fått ta alla själv och det hade inte varti så kul för henne. Hoppas att det gick bra för henne på uthänget..
När jag gick till bussen när jag slutat så gick jag och plockade ut pengar och käpte mig en kebabrulle, mumma.. Den smörjde gott i kråset.. HAHA:D
Nu ligger jag i soffan, med CSI NY på tv, katterna springandes fram och tillbaka, börjar bli galen på dom.. Har en kopp Kamomill the också på bordet, se om det kan hjälpa mig att sova lite bättre.. Ska ju jobba imorgon nere på ÖB mellan 13-19.15
Det ska bli kul, man träffar alltid så mkt nytt och trevligt folk.. Trivs redan super där nere. Håller tummarna för att det kan leda till något mer än bara sommarjobb och timmar sen..
Nej nu ska jag nog ta och hoppa i loppelådan..:)
Ni får sova gott alla... För det ska jag göra:)
XOXO
2011-03-04 @ 00:30:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>