Onsdag idag då..!

Ja, då var det onsdag idag.. Sov nästan hela dagen.. Vaknade vid halv tre tiden.. Somnade inte förrän vis sju imorse.. Hade jättemysigt igår. Såg på två filmer med Fredrik.. Den första filmen fick vi starta om två gånger, för att jag pratade helta tiden.. hehe. så vi missade en massa.. Så det blev att starta om filmen och det blev två gånger vi fick göra det:P
Vi tittade på Cherry Falls och Sea of Love.. Cherry falls var den bästa av dom.. Sea of love, den var lite dryg..
Men vi hade mysigt i alla fall.. Hoppas att vi kommer träffas igen.. Tyckte vi hade det mysigt.. vi gick inte och lade oss förrän vid 7 i morse..

Sov hur gott som hellst.. blev lite brott sen, för min ssyter skulle komma och hämta mig, och hon ringde och sa att hon var hemma hos mig om tio minuter.. så det blev lite stressigt.. hade gärna legat kvar i sängen en stund till.. men nu blev det som det blev..

Men men nu ska jag snart dra in i duschen.. skriver kanske senare igen:P

XOXO
2010-01-06 @ 18:41:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>