En hjälpande hand!!

När jag trodde att nu är det kört, mitt hjärta kommer krossas totalt igen.. och det finns någon som kan laga det.. Det skulle vara krossat för alltid. Men precis i rätt tillfälle, så såg jag en hand sträckas ut.
Och en röst som sa: Allt går att laga, bara man tar det till rätt verkstad..

Det hjälpte mig verkligen.. Jag kommer ta mig igenom denna évigt långa tunel och jag kommer komma igenom med ett helt hjärta, för jag har precis hittat verkstaden som har resurser för att laga mitt hjärta för gott..

Mitt liv i allmänhet är som det brukar.. Trist, långtråkigt och trist.. :)

Men vissa glada nyheter får man ju ibland..:)

Jag kan inte sluta tänka på dig F, vet inte om jag missuppfattat dina signaler.. Men även om jag har det, så är jag glad att få vara din vän...

Nej, nu ska jag ta och fixa lite här, typ lägga mig i soffan och mysa med pappas hund:)

Ha d så bra alla...

XOXO
2010-10-21 @ 12:00:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>