Söndag idag!!

Vart tar veckorna vägen?!! Snart är man 21 vårar.. Längtar!! blir en fest med lite vänner:)
Har sovit som ett barn inatt, sov så otroligt gott så det finns inte..
Tror det har att göra med att min lördag kväll var så otroligt bra:)
HEHE
Pratade med gooding nr 1 till 01.10 inatt eller vad hon nu blev.. Tiden går så fort när man har trevligt:)
Idag har jag städat lite och kollar nu på American Idol..:D
Saknar min Alexandra.. Miss you so mutch.. Längtar till den 24, för då kommer du:)
Ikväll blir det BB och sen kanske en film.. Hatar att glo på film ensam, men man får ju göra det tills den rätte dyker upp:)
"När den rätte dyker upp, då säger hjärtat till, och då får huvudet säga vad de vill"
(citat från Tsatsiki, Morsan och Polisen)
Nej, nu får jag ta och göra något att äta, är döhungrig.. haha
XOXO
LOVE
2011-03-06 @ 15:18:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>