SÅ UNDERBART!!

Den 5 Januari 2010 träffade jag en kille som heter Fredrik, första gången. Han kom hem till mig och vi tittade på två filmer.. Vi pratade så mkt att vi fick starta om den ena filmen två gånger.. Vi hade jätte trevligt..
Vi satt och mös i soffan och hade det unerbart mysigt..
Vi hade bestämt att Fredrik skulle sova hos mig över natten.. och jag var riktigt nervös.. (varför vet jag inte) men allt gick jätte bra.. och vi hade det supermysigt (om ni förstår vad jag menar);)

(HAN ÄR UNDERBAR I SÄNGEN)

Har aldrig haft så roligt och mysigt förr.. Det är verkligen en upplevelse varje gång.
Han har nu sovit hos mig två gånger, och det blir bara bättre för varje gång..
Jag vill inte ställa upp för höga förväntningar, men som det är nu, så känns detta jättebra.. men vi får se vat det leder.. (Om det fortsätter såhär, så skulle Fredrik kunna vara han med stort H)
Men som sagt, vi får se vart detta leder och så..

Ska träffa honom ikväll igen.. Längtar så mkt... Jag känner mig så trygg när jag är med honom.. Han får mig att känna mig "HEL" på något sätt.. (säger till mig själv hela tiden att inte ställa upp för höga förväntningar,men det är inteså lätt) men jag försöker verkligen.. Och jag vet att han inte vill såra mig.. Men, vi vet ju inte vart detta leder, vi har ju bara träffats två gånger, och ska ses den treje gången kväll.. Så man kan ju inte ha för höga förväntningar och så redan då..

Men men längtar tills du kommer till mig igen.. Saknar din närhet..

Nu ska jag snacka lite med min syster, och se hur hennes dag har varit..
Jag uppdaterar med nya inlägg så ofta jag kan.. (men då jag inte har internet hemma så får jag updatera när jag är hos min syster)

Men men vi hörs alla

XOXO

2010-01-09 @ 16:54:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>