Uppdatering!!

Det var längesdan jag skrev nu. Tänkte att det var på tiden att jag uppdaterade lite. Han jag träffade innan, han träffar jag inte längre.. Det blev inget på den fronten.
Så nu håller min kompis på att färäka fixa ihop mi och en annan vän till henne. Och än så länge så går det bra. Han är jätte snäll, trevlig och han är lätt att prata med.
Jag träffade honom i Måndags 1 Mars 2010..
Det första jag fastnade för, det var hans ögon, de var då underbart fina.. Kunde inte släppa blicken från dom.. Plus hans händer, så oroligt fina..:$ (jag vet att det är konstigt, inte ofta man fastnar för ett par händer) Men jag gjorde det.. Han är lika blyg som jag, så i början blev det väl inte så mycket snack.. Cecce var också med, så vi pratade bar med henne hela tiden, och inte med varandra, som det ju var meningen att vi skulle göra..
Men så kom vi till tågstationen i BJUV och Cecce käpte min biljett.. Sen sa hon plötsligt: - Då går jag hem nu då, så får ni prata och sådant.. 
jag bara: - Visst gör du det om du känner att du vill det..
- SKa jag göra det då? sa hon..
-Jag tror inte att vi slår ihjäl varandra, sa jag då..

Så hon gick, och vi började prata.. Det gck jättebra, men vi hann inte prata så mycket, för mitt tåg kom efter tio minuter, men jag fick en kram innan jag gick på tåget:) 
Under hela resan tillbaka till Helsingborg, så kunde jag inte tänka på annt än hans underbara ögon.. :$
Men men vi ska träffas igen i alla fall.. och det ska bli  kul.. Han verkar vara en toppen kille..

Men men Ska ha en lite fest den 26 Mars, för att fira att jag fyller 20 den 30 Mars.. Så det ska bli jätteroligt..  vi ska bara vara ett gäng vänner, ska käka mamas smörgåstårta (mummms), dricka gott och ha det roligt.. Det ska faktiskt bli riktigt kul..

Nej, nu får jag nog gå och lägga mig.. Så att jag inte sover bort halva dagen morgon.. Lite tråkigt ju..

Men jag uppdaterar så fort jag kan..

GOD NATT på er!!

XOXO
2010-03-03 @ 02:47:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>