NÄR??!!

Varför ska det vara så svårt för mig att bli lycklig?? Är jag inte värd att bli lycklig?? Ska jag inte få känna mig älskad någon gång??
Det var längesedan jag kände mig älskad, förutom av min familj och mina vänner.. De finns alltid där för mig och jag älskar dem så.. Älskar mina föräldrar för att de alltid ser sanningen och det rätta.. Vet att jag alltid kan prata med dom om det är något..

Det finns en person som jag inte kan sluta tänka på.. Kan inte får bort hans klarblå ögon, man riktigt drunknar i dom, men ingenting slår hans mjuka läppar, de är mjuka som silke, när de mötte mina så stannade hela min värld upp.. Har aldrig njutit så mycket tidigare..
Jag kan inte sluta tänka på det ögonblicket :$

Jag hoppas att vi kan träffas snart igen..

Saknar min "Fruga" uppe i Linköping.. Miss you so much...
Längtar tills du kommer ner.. Fan vad kul vi ska ha... Festa gärnet ska vi..



"Tänker på dig alltid, du var det underbaraste som fanns.. Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, När du försvann försvann aven en stor del av mitt hjärta.. Det var jobbigt i början, men du gav mig bekräftelse på att du mår bra och att du har det bra... Hälsa Morfar va??!!"

Är tacksam för alla mina vänner, att ni finns i mitt liv betyder allt för mig..

XOXO

2010-10-10 @ 13:22:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>