Måndag!!

Ny vecka IGEN!! Helt otroligt. Fy fan vad tiden går fort.. Jag hinner inte med, nyss var det sommar och snart är det Jul.. Det går inte ihop, jag hinner inte med tiden..:)

Och jag är fortfaradne utan någon att dela min fritid med.. Någon att ge allt min kärlek till.. Visst, det finns några kandidater, men jag ska inte hoppas på för mycket, för det är då det rukar gå åt skogen..
Jag ska bara tadet som det kommer och se vad som händer..

Ska passa hunden måndag, tisdag, onsdag och fredag denna veckan..
Klämmer in mamma på schemat på torsdag, var ett tag sedan man träffade henne.. :(
Men då blir det ju roligare när man träffas:)

Äntligen är mina katter avmaskade och de börjar bli tjocka med.. Så söta de är:)
Mina så bebisar.. De förgyller mitt liv till 100%..

Tänker mycket på en person.. Du finns i mina tankar alltid.. <3

Nu ska jag ta och gå ut en runda med hunden..

Ha d gött alla

XOXO
2010-10-25 @ 21:50:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>