Onsdag 2 Mars 2011!!!

Tänk att det redan är 2011, 21 år sedanjag föddes, nästan på dagen.. Bara 29dagar kvar, så blir man 21..
Blir en fest då med några vänner, ska bli kul:)
Mådde otroligt dåligt igår, var fan nära på att ringa en psykolog, pallade verkligen inte med något längre.. Ville bara ta slut på allt.
Sen åkte jag några timmar till Dennis och när jag åkte därifrån var jag som en ny människa, han fick mig att de finns positiva stunder och saker fast att allt verkar så otroligt negativt..
Tack för igår Dennis!!
Snackade med en helt underbar kille igår på msn, du får mig alltid att skratta:P Som när du gick och lade dig, med cam, dator och allt igång:) Trodde nästan att du verkligen skulle sova då.. *ASG*
Vill verkligen träffa dig en dag och se om du kan få mig att må lika bra irl som du får via msn;)
Idag har jag inte gjort mkt, legat på soffan och slappat typ hela dagen och glott på tv och suttit vid datorn..
Är så jävla uttråkad, vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kommer inte på något att göra, och då blir jag bara ännu med uttråkad..
Fan vad sugen jag blev på cheeseburgare nu!!
Men pallar fan inte åka ner till stan och köpa det :S
Nej får kanske ställa mig i köket framför spisen och tillaga något att äta, men jag orkar inte resa mig från soffan..
Fan hade jag bara haft någon som kunde ge mig en smäll i baken, så kanska jag hade fått något gjort..
VAR ÄR DU??!!!
Det fattas en kille i mitt liv, var är du någonstan, du som får mig att leva, du som gör mitt liv värt att leva.. Du som får mig att le när jag helst vill gråta, som får mig att skratta fast att kinderna är våta..
Du som kramar mig när du kommer innanför dörren, och ger mig en godnatt puss och en godmorgon puss varje dag..
Vill hitta dig nu, vill ha någon att somna bredvid, någon att mysa med i soffan famrör en film, och med en massa ljus hända..
Snälla om du finns där ute, hjälp mig att hitta dig!!
Nej, nu ska jag ringa Alexandra.. Måste få prata av mig lite :D hehe
Vi hörs!!
XOXO
2011-03-02 @ 17:21:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



/>